Höststorm

Ush vad jag är trött idag. Det stormade hela natten, och det dånade i taket så mycket att det var omöjligt att sova.. så vi låg vakna halva natten.
Idag har det regnat och blåst hela dagen. Mysigt, men inte kul att vara ute. Vi har varit i stallet, och som tur behövde vi inte köra hästarna, eftersom de inte får bli förkylda...
Efter lunch fick vi sitta inne i ett varmt tvättrum och putsa mögliga travselar, helt skönt att få arbeta i lugn och ro för en gångs skull :)
Om en halvtimme börjar veckans tävlingar (hoppning) i manegen, skall försöka släpa mig dit och titta :D
Jag älskar hösten, men jag måste nog erkänna att jag har lite blandade känslor när jag skall stiga upp 7 på morgonen och gå ut i regnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0