Solnedgång

Har varit hela dagen med några av mina underbara vänner i Serena.. Så skönt att bara koppla av och ha roligt en dag!!

 

Ni som läste gårdagens inlägg kanske undrar vad den där bilden egentligen gjorde där...

Det är så att när allting känns upp och ner, ens liv och omständigheter förändras, så är det skönt att ha någonting som alltid är det samma, som har funnits så länge du kan minnas och kommer att finnas så länge du lever här på jorden.

 

För mig är solnedgången en sådan sak. Så otroligt vacker och fridfull, det är som om hela naturen och allt liv tar en paus och stannar upp, under en kort stund är det som om luften går lättare att andas, och allting bara faller på plats. Jag förflyttar mig till en värld där saker som stress, komplicerade känslor och negativa tankar helt enkelt inte existerar.

 

Därför valde jag att sätta in den där bilden igår.

 

Senare på kvällen kände jag att jag behövde luft, så jag tog en promenad, och satt mig på en klippa vid stranden och så när solen gick ner. Ingen bild kommer någonsin att kunna fånga själva känslan i solnedgången, men här är i alla fall några bilder från igår kväll.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0