Min drunknade telefon

För den som älskar Gud samverkar allt till det bästa!

 

Det står i Bibeln, och för varje dag dyker det upp nya bevis för att det faktiskt är sant.... Läs det här så förstår du vad jag menar:

 

För några veckor sedan slängde jag min telefon i sjön.. vilket resulterade i:

1. Jag blev av med själva telefonen. En typ 6 år gammal telefon som har hållit på att krångla i typ 2 år. Har länge funderat på att skaffa en ny, och nu fick jag en för 3€/mån x24... vilket inte kommer att märkas av mycket när min telefonräkning kommer... känns som om jag fick den gratis.

2. Jag blev av med en av mina favoritbilder som jag hade sparad på telefonen... Men just den bilden hade jag ritat av under våren.. så jag har en kopia av den tecknad i blyerts.

3. Jag blev av med mitt simkort... och fick gratis ett nytt med samma nummer...

4. Jag blev av med numrorna på det gamla simkortet.. Men förra året när min gamla telefon höll på att krångla som värst skrev jag ner alla numror, så det var bara att skriva in dm pånytt i dn nya telefonen.

5. Jag blev av med min enda inspelning av melodin till min senaste sång.. vilket ledde till att jag igår gjorde en ny melodi.. som blev 15 gånger bättre!

6. Jag fick en veckas välbehövlig semester från alla som försökte få tag på mig ;)

Alltså... inga minus... bara en massa plus... De ganska otroligt.. Otroligt men sant! Gud är God!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0