Min dag

Idag har jag: 

- Stigit upp halv sju
- Gått till stallet för att sopa golvet, och sedan tillbaka till internatet. (de andra som var dejourer hade
kommit för tidigt, så de var i princip färdiga när jag kom.)
- Fått mitt arbetssäkerhetspass
- Varit i stallet och jobbat några timmar
- Gått till agrimarket och k-market, först ösregnade det och sen mittiallt blev det stekhett, så vägen
kändes alltför lång!
- Jobbat med en uppgift som vi fick, har måstat använda hjärnan igen, tungt men kul ;D
- Suttit i matsalen och spelat piano med Titti :)

Och för tillfället sitter jag i datasalen och väntar på att torktumlaren skall bli färdig...
Imorgon skall vi på övernattning med tutorerna.. blir säkert kul, men för tillfället är jag verkligen inte på humör för nåt sånt!

kramar till er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0