Flyttkänslor

Sitter och snurrar på stolen och tittar upp i taket.. känner absolut ingenting.. Jag känner mig inte ens tom... tvärtom, det känns som om jag är så sprängfylld med alla möjliga känslor, så mycket att jag helt enkelt måste strunta i dem för att överleva..

 

Borde packa.. Skall flytta i övermorgon, sjunde gången på tre år... Samma känslor dyker upp varje gång, men det börjar kännas som om de där konstiga känslorna hör hemma i mitt liv, och ändå är jag så otroligt trött på dem!

 

Var finns du när jag behöver dig mest? Det är nu jag saknar dig så mycket att jag håller på att gå i bitar! Jag skulle behöva dig här, för uppmuntran och stöd, för att ge mig en paus i mina känslor, för att vara den stabila punkt som inte förändras när allt är upp och ner, för att ha någon att älska och veta att jag är älskad........


Kommentarer
Postat av: ica

lycka till me flyttningen! ja ber för dej o skrive ti dej ^^ massor me kramar!

2011-08-13 @ 12:18:03
URL: http://ica-vagadromma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0