Dagens program

-Steg upp 10.

- Laga färdigt ackorden till min senaste sång.

- Spelade gitarr tills jag fick blåsor i fingrarna (är inte van med metallsträngar).

- Rensade lite ogräs

- For till Banken och butiken.

- For till Fila

- For till fammo

- For via Fila hem.

- Satt på datorn - Datorn slocknade och vägrade starta...

-  Tog upp datorn och damsög den

- Startade datorn och loggade in på Skype (börjar nästan vara nörd) :)

- Lagade en fotoram av tändstickor ^^

- Skrev in sångtext och accord i datorn

- Lagade mat

- Skriver blogginlägg och skypar lite till..

... så nog har jag ändå hunnit med nånting idag... fast jag varit trött för att jag glömde bort att äta...(kom på det först klockan 5, smart som jag är!)

 


Kommentarer
Postat av: samu

man ska aldrig dammsuga en dator, du borde blåsa av den me tryckluft, men bra om den funkar så ingen skada skedd :)

2011-09-20 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0